miercuri, 10 septembrie 2008

Cern Live


Am aflat cu totii de marele experiment care va avea loc maine. Sfarsitul lumii mai oameni buni! De fapt, mai avem la dispozitie mai putin de 24 de ore pentru a face tot ceea ce dorim, fara restrictii si fara teama. Sa ne indeplinim dorintele inainte de moarte. Sa incepem chiar acum, ca timpul trece repede…

Eu il voi suna intai pe fostul meu sot, pentru a-i spune ca parerea mea despre el a ramas neschimbata, adica, inca il consider un mare idiot. Dupa ce voi rasufla usurata ca i-am zis-o, voi face sex cu doi barbati deodata, sa nu mor cu regretul ca nu stiu cum sta treaba cu sexul in grup. Ii rezolv pe baieti, dupa care, ma duc sa fur un Ferrari rosu pe care il admir cam de multisor in fata unei vile barosane pe Primaverii. Vreau sa “ma dau” in Ferrari inainte sa ma inghita gaura neagra. Dupa ce imi satisfac si aceasta arzatoare dorinta, vin acasa, deschid computerul si accesez CERN VIDEO BROADCAST (puteti accesa chiar acum sa vedeti live cum misuna aia linistiti p’acolo), un website mishto de tot, unde voi viziona in direct sfarsitul lumii, fericita ca n-am ratat nimic in viata.

UPDATE: Se pare ca mai am putin de asteptat pentru a-mi indeplini modestele dorinte exprimate mai sus: sfarsitul lumii se amana pana in octombrie, mai exact pe 21.

Niciun comentariu: