miercuri, 17 septembrie 2008

Detectoare radar ilegale - Aparatele RADAR ale politiei sunt ilegale

Tot mai multi soferi acuza faptul ca au fost amendati de politisti care, desi ar trebui sa respecte legea, nu se dau in laturi de la incalcarea acesteia, iar in acest etern meci cu soferii, puncteaza chiar si prin folosirea unor aparate radar modificate in mod ilegal.

Sergiu care mi-a trimis aceste poze, considera ca " este o buba mult prea mare si prea infecta ca sa nu explodeze mai devreme sau mai tarziu adevarul TOT va iesi la iveala vezi attach
in poze se vede in radar cu o improvizatie ''remediata'', probabil TEMPORAR" insa asemenea aparate radar sei folosirea lor ilegala pot inlatura doar in Justitie, acolo unde soferii care considera sau au banuiala ca au fost amendati de un aparat radar "modificat" trebuie sa ceara judecatorilor sa admita o cerere de expertizare a aparatului radar folosit in cazul lor, si testarea acestuia astfel incat sa se constate daca el a fost sau nu modificat la momentul la care au fost facute pozele care probeaza savarsirea contraventiei .

Aproape toti conducatorii auto din RO folosesc detectoarele radar de cand acestea au devenit legaleNu sunt putini cei care au fost amendati de politia rutiera RO, pt depasirea vitezei legale, cu toate ca , aveau in dotare astfel de detectoare radar.
MI-AU DAT DRUMUL LA RADAR DREPT IN '' NAS '' SI NU AM AVUT CE FACE- spun unii conducatori auto, nestiind ce se intampla in realitate,
De fapt poate fii o problema foarte grava , de abuz din partea organului care trebuie sa vegheze la respectarea legii , in ROMANIA UNIUNII EUROPENE ;se intampla si nimeni nu ia nici o atitudine
Este vorba despre radarele python2 – pe care le stie toata lumea –cele cu tun
Am sa explic ce se intampla in realitate, in nici un caz nu poate fii vorba de : « dat drumul in nas a ap radar » , pentru ca in momentul in care se porneste acest aparat , el isi face autotestul, proces care dureaza aproximativ un minut

radarele python2 au doua moduri de functionare
1.continuu
2.instant on omologat

in cea dea doua metoda , antena radarului(tunul), este pusa in standby si nu mai emite nici un semnal( nu poate fii detectat ) cu toate ca radarul propriu-zis este pornit, dar nici nu poate citi viteza autovehiculului(in casuta pentru viteza masinii urmarite apare 0km/), in momentul in care apare « victima » se trece radarul din modul de standby pentru antena in modul de functionare, proces care dureaza 2-3 secunde pana apare viteza autovehicului, « victimei respective » .Acest lucru se face cu ajutorul

unui buton pe telecomanda care trece radarul din modul de standby pentru antena in modul de functionare - dureaza maxim 2 secunde pentru oscilatorul cinemometrului sa ajunga la temperatura necesara ca sa mentina constanta frecventa microundei pentru a avea o citire corecta , reala a vitezei—

-( teoretic ai la dispozitie sa franezi 2-3 sec)

Metoda recomandata de mph (este detalitata si in manualul de functionare al radarului si singura pentru care s-a oferit buletin http://www.brml.ro/index.php

Ce se intampla in realitate , POLITIA RUTIERA nu are in dotare radare python 2 cu instant on omologat ,


ELE FIIND OMOLOGATE DOAR PT FUNCTIONAREA IN MOD CONTINUU(asa au fost cumparate la acel moment) nu au acea telecomanda in dotare prin care antena radarului(tunul), este pusa in standby.. insa se practica instant-on prin doua metode descoperite de « mesterii romani », care din pacate nu sunt omologate , nici nu pot fii , ele ducand la decalibrarea ap radar, iar din nefericire se dau mii de astfel de amenzi cu aceste aparate modificate tehnic, neomologate

a.) desurubarea firului dintre radar si antena in timp ce radarul functioneaza - cand se vrea sa se faca citirea vitezei pur si simplu se pune firul la antena (el se tine cu mana acolo) si imediat apare viteza masinii ;

b.) in anumite judete s-a schimbat firul original dintre radar si antena (tun) cu unul care are un intrerupator pe el .Astfel - afisarea vitezei se face exact cand se apasa intrerupatorul
(apare viteza in secunda zero, exact cand se apasa pe intrerupator)

Aceste metode reduc foarte mult durata de viata a radarului si va pica fiecare test care se face de catre brml .
Oscilatorul cinemometrului sufera foarte mult la socurile care sunt produse de intrerupator, in acel moment el nu are temperatura optima de functionare ca sa mentina constanta frecventa microundei pentru a avea o citire corecta , reala a vitezei ,
viteza nefiind cea reala in primele secunde, din pacate aceasta viteza obtinuta prin « ingenioasa » metoda este prezentata instantei .
Sunt si alte metode ''NEORTODOXE'' pe care le accept , deoarece in aceste cazuri,radarul functioneaza continuu, oscilatorul cinemometrului are temperatura constanta ca sa mentina constanta frecventa microundei pentru a avea o citire corecta , reala a vitezei .
APARATUL NU SE DECALIBREAZA, CAND ARE :


-staniol pus in fata tunului ;
- staniol pus in fata tunului + tun imbracat in staniol pe lateral si in spate… se creeaza un fel de "cusca lui Faradey"…asa sunt unele radare pe Valea Oltului ;
- tava de pahare metalica pusa in fata tunului ;
- cutie de conserve (d-aia mare de mazare) care imbraca frumos tunul ;
- tunului rotit la 90 de grade fata de camera.

Nu sunt eu in masura sa spun ce este moral si ce nu este ,fiecare isi face meseria proprie in functie de ce ii dicteaza constiinta,.. atata timp cat NU SE MODIFICA TEHNIC APARATUL SI SE RESPECTA LEGILE METROLOGICE in vigoare nu am nici o problema…

INSA NU VOI ACCEPTA NICIODATA


- fir scos din antena(tun)
- buton de veioza(intrerupator) montat pe fir intre tun (antena) si radar
deoarece oscilatorul cinemometrului sufera foarte mult la socurile care sunt produse de intrerupator, oscilatorul nu are temperatura optima de functionare ca sa mentina constanta frecventa microundei pentru a avea o citire corecta , reala a vitezei , viteza determinata nu este cea reala , metoda decalibreaza radarul, si pt ca
nu se mai respecta legea care spune ca ''masuratoarea trebuie sa se realizeze prin mijloace tehnice omologate metrologic''.

CE SE POATE FACE

1.Rugam SEFII POLITIEI RUTIERE SA INTERZICA CU DESAVARSIRE ASTFEL DE METODE


- fir scos din antena(tun)
- buton de veioza(intrerupator) montat pe fir intre tun (antena) si radar deoarece viteza determinata nu este cea reala , metoda decalibrand radarul ( teoretic astfel de amenzii sunt nule deoarece sunt folosite aparate tehnice neomologate- asa cum prevede legea)
Sau
Dotarea POLITIE RUTIERE CU RADARE CU INSTANT-ON OMOLOGAT
astfel incat viteza determinata sa fie cea reala si nu una determinata de un aparat decalibrat

2. Folosirea metodelor ''neortodoxe'' intr-o masura mai mica, chiar daca nu duc la decalibrarea ap radar


-staniol pus in fata tunului
- staniol pus in fata tunului + tun imbracat in staniol pe lateral si in spate… se creeaza un fel de "cusca lui Faradey"…asa sunt unele radare pe Valea Oltului
- tava de pahare metalica pusa in fata tunului
- cutie de conserve (d-aia mare de mazare) care imbraca frumos tunul
- tunului rotit la 90 de grade fata de camera.

PERSONAL IN MOMENTUL IN CARE VOI FI PRINS DE POLITIA RUTIERA PESTE LIMITA LEGALA CU UN ASTFEL DE RADAR cu intrerupator intre tun(antena) si radarul propriu-zis ( detectorul radar, din soft suna intrun anumit mod cand depisteaza o sursa de energie de intensitate mare care apare brusc-''instant on'' si altfel suna cand sursa de energie creste progresiv-''constant on'')


voi cere agentului operator cu insistenta sa-mi arate firul dintre radar si tun (antena) pentru a vedea daca este integru , voi cere politiei rutiere in instanta, stiind ca aparatul radar este un mijloc de inregistrare continuu a vitezei sa mi se prezinte zece poze succesive din secunda in secunda, inainte de viteza consemnata in procesul verbal( ora, minut, secunda) sa vedem cum evolueaza viteza mea.
Cand se practica astfel de metode
in casuta pentru viteza masinii urmarite apare 0km/h ,… 0,….0 si subit viteza teoretic reala
Sunt sigur ca in tara asta vor fii si judecatori integri care vor pune capat unor astfel de practici , pt ca legea este lege pentru toata lumea, si mai ales pentru organul care trebuie sa vegheze la respectarea ei si sa nu fie primul care o incalca( aviz POLITIEI RUTIERE ARGES )
DOMNULE COMISAR BADEA ,…( POLITIEI RUTIERE ARGES) sunt statistici internationale care spun ca : soferii care folosesc detectoare radar fac mai putine accidente decat cei care nu folosesc, pentru ca acesta "suna" destul de des si ai tendinta de fiecare data sa reduci viteza.
…. CUM ramane cu zicala :POLITIA RUTIERA face munca de prevenire ?...)
Imi este rusine ca sunt roman, ca circuland cu autoturismul prin ROMANIA cu viteza legala sau nu , cu detector de radar sau nu ( legea permite folosirea lui), pot fii amendat de POLITIA RUTIERA CU NISTE MIJLOACE TEHNICE IMPROVIZATE, NEOMOLOGATE ,SITUATE IN AFARA LEGII—radarul python 2 care prezita ''comutator''

Niciun comentariu: